Wij kunnen het gehele traject van u overnemen, maar natuurlijk kunt u ook slechts gedeeltes door ons uit laten voeren.
Een gemiddeld traject verloopt als volgt:
- Op basis van de informatie rondom uw evenement doen we een voorstel voor een geschikte tas (en eventueel de inhoud)
- We inventariseren (eventueel samen met u, of onder uw naam) de interesse om deel te nemen aan de tassen onder uw exposanten/sponsoren
- U ontvangt het ontwerp van de tassen ter controle en goedkeuring
- De tassen worden in productie genomen; afhankelijk van het model ontvangt u nog een monster ter contrle
- Ondertussen ontvangen wij van de deelnemers de inserts (of produceren die voor hun)
- Nadat we de tassen gevuld hebben (vanaf nu noemen we ze ‘goodiebags’) slaan we ze op in ons magazijn tot het evenement plaatsvindt
- De goodiebags worden geleverd op uw evenement (op rolcontainers in krimpfolie, tenzij anders gewenst)
- Tijdens uw evenement worden de goodiebags bij de uitgang uitgedeeld (evt door onze hostessen)
Uw goodiebags met inhoud van A tot Z!
Niet alleen verzorgen wij voor u vrijblijvend een voorstel voor uw goodiebags, op uw verzoek kunnen we ook de gadgets samenstellen zodat de goodiebags een uitgebalanceerde inhoud hebben. U kunt uw exposanten/sponsoren de mogelijkheid bieden zelf goodies aan te leveren, of te kiezen voor één van de artikelen uit het voorstel.Hierdoor maakt u de beslissing eenvoudiger voor uw exposanten/sponsoren; ze kunnen direct beslissen welke premium het beste bij hun past, zien de kosten en hoeven alleen nog maar hun logo aan te bieden!
Wij zijn er van overtuigd de meest geschikte partner voor u te zijn; bent u dat ook, of denkt u dat wij in een persoonlijk gesprek nader tot elkaar kunnen komen? Neem dan contact met ons op.